Program * duben 2016


útery 29. 3. – pátek 1. 4. / Divadlo 29

Jeden svět 2016 Pardubice

Mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech.

Česká společnost žije již řadu měsíců tématem migrace. Úroveň veřejné debaty o uprchlících motivovala 18. ročník festivalu k tomu, aby zaměřil pozornost nejen na lidi přicházející do Evropy, ale především na nás samotné, kteří svůj domov a tím svoji jistotu máme. 

Slogan letošního festivalu Hledání domova odkazuje nejenom ke geopolitickým problémům dnešního světa, ale i k hledání identity společného domova. 


Pardubická část festivalu představí 15 nových dokumentárních filmů z celého světa, moderované večerní debaty s pozvanými hosty nebo kolekci reportážních snímků fotografa týdeníku Respekt Matěje Stránského My ze stanice Calais, dokumentující uprchlický slum v průmyslové zóně poblíž francouzského přístavního města Calais, která byla oceněna v soutěži Czech Press Photo 2015. Festivalovou součástí bude také kulinářský program a kavárna s prodejem Fair Trade výrobků. 

Podrobný program festivalu

Pořádá společnost Člověk v tísni, o. p. s., ve spolupráci s o. s. Terra Madoda a Divadlem 29. 

www.jedensvet.cz

Facebook

Jednotlivé vstupné: 70 Kč, film s debatou: 80 Kč
permanentka: 400 Kč
Pokladna je otevřena během festivalu od 15 hodin.

 
     
       

středa 6 / 20:00 / Divadlo 29

Marta Töpferová & Milokraj (CZ/SK)

Originální písně renomované zpěvačky world music Marty Töpferové s kapelou Milokraj (kytarista David Dorůžka + Pacora Trio).

Marta Töpferová (CZ) - zpěv, skladby
Marcel Comendant (SK) - cimbál
Stanislav Paluch (SK) - housle
David Dorůžka (CZ) - kytara
Robert Ragan (SK) - kontrabas

Zpěvačka, skladatelka a textařka Marta Töpferová se po mnoha letech strávených v USA, Španělsku a Latinské Americe vrátila do rodné země, aby založila projekt který by propojoval hudební a kulturních kořeny slovanského folklóru se světem jazzu a soudobé hudby. Tak vznikl projekt Milokraj, který založila spolu s kontrabasistou Tomášem Liškou. Podařilo se jí vytvořit sbírku autorských písní, které jsou inspirovány převážně moravským folklórem, komorní hudbou, ovšem vnímavý posluchač také zaznamená jemné vlivy Martina dlouholetého vztahu k hudbě latinské Ameriky, Španělska a jejího života v New Yorku. Kromě autorských textů Marta zhudebnila básně Věry Provazníkové, Jana Zahradníčka a dalších. Hudba projektu Milokraj je v rukou výtečných spoluhráčů: vynikajícího slovensko-moldavského jazzfolkového Pacora Tria a renomovaného jazzového kytaristy Davida Dorůžky. První album Milokraje bylo nominován na cenu Anděl v kategorii World Music (2014) a má za sebou koncerty po celé ČR, Německu, Anglii, Holandsku, Belgii, Mad'arsku, Polsku a Rakousku. 

Zpěvačka a skladatelka Marta Töpferová se narodila v roce 1975, od roku 1987 žila v USA, ve Španělsku a Latinské Americe. Bydlí střídavě v New Yorku a Praze. V roce 2005 vydala přelomovou desku „La Marea“ u prestižní společnosti Harmonia Mundi, jež vydává klasiku a world music. Známé americké internetové knihkupectví Barnes&Noble nahrávku označilo za hudební událost roku 2005. Od roku 2004 zahájila svá mezinárodní turné a začala se objevovat na pódiích a festivalech po celém světě. Nejvýznamnější koncerty v Martině kariéře zahrnují místa včetně Blue Note, World Music Festivalu v Chicagu, Queen Elizabeth Hall v Londýně, Jazz Festival Royale v Thajsku, Vienna Jazz Festivalu, Hague Jazz Festivalu, London Jazz Festivalu, New Morning v Paříži a mnoha dalších místech v Evropě i v zámoří. Od roku 2012 se Marta Töpferová začala stále častěji objevovat v Česku, koncertovala například s cimbálovou virtuoskou Zuzanou Lapčíkovou a vedle vlastní tvorby se věnuje i interpretaci písní Leoše Janáčka a Bohuslava Martinů.

Koncert je uváděn v rámci projektu Etnoconnexion za finanční podpory statutárního města Pardubice.

www.martatopferova.com

Vstupné: 190 Kč (na místě na průkaz ISIC 50% sleva)
Ticketportal:
Facebook

 
     
   

sobota 9 / 10:00-16:30 (workshop), 17:00 (společná performance), 18:00 (koncert) / laboratoř Bujón + Klub 29

Dírkované kino
Asstma

workshop + performance + koncert

Dírkované kino je audiovizuální představení tří členů souboru Ryba řvoucí (Tereza Magnan, Aňa Šebelková, Filip Jakš). Světlo a zvuk postupně gradují a v místnosti, kde se vše odehrává, se bílé stěny promění v projekční plátna, skrz něž jsou slyšet sousedé. Skrz dírkovaný rastr se předměty promění v „kosmické “. Světlo a zvuk projektorů postupně zahustí prostor, vlasce vibrují, lepenky se trhají a odráží světlo, až z toho vzejde „diskotéka se světelnou show“.

V rámci workshopu s Rybou řvoucí si nasvítíte předměty, sami spájíte zvukové snímače, vytvoříte vlastní aranž a budete si samy experimentovat se zvukovými a světelnými efekty. V podvečer si pak společně s Terezou, Aňou a Filipem představení společně zahrajete.

Workshop je určený pro dospělé, mládež i děti od 10ti let s doprovodem. Budeme pájet, budeme pracovat s mixážními pulty, křehkými diaprojektory a audiotechnikou.

Na závěr dne za odměnu zahraje Asstma, sólokapela Filipa Jakše, jednoho z lektorů dílny, v níž ozvučuje kovové předměty a vyrábí z nich smyčky a beaty pro texty své, či převzaté od experimentálních básníků.

Harmonogram dne:
10:00-16:30 workshop
Na začátku dílny lektoři účastníkům přehrají performance Dírkované kino. Do přibližně 13 hodin budeme testovat vizuální a zvukové možnosti předmětů, vyrábět snímače, objevovat a vymýšlet motivy do vaší show. Po obědové pauze (do cca 14:00) budeme pracovat ve dvou skupinkách a věnovat se přípravě vlastního představení, aranžím a pohybu.
17:00 přehrajeme pro veřejnost vaše představení a Dírkované kino
18:00 koncert Asstma v Klubu 29

Maximální počet účastníků: 10 osob, které se rozdělí do 2 tvůrčích skupin pro přípravu dvou představení.
Více informací a přihlášení: klub@divadlo29.cz, 777 886 941 (Šárka Zahálková)

Celodenní program se koná v rámci projektu aniLAB 2016 za finanční podpory Ministerstva kultury ČR a statutárního města Pardubice.

www.rybarvouci.wix.com

Kurzovné: 300 Kč, děti a studenti 150 Kč
Facebook


 
     
   

sobota 9 / 20:00 / Divadlo 29

Divadlo najt: Od A k B a zase zpět

„Haló, tady Andy Warhol...” / derniera divadelního představení

Divadlo najt se inspirovalo osobností Andyho Warhola, světoznámého malíře a grafika s československými kořeny. Do přípravy představení o největším popartovém umělci se inscenační tým pustil v květnu 2013. Nápad ale, jak říká scénáristka Jana Tichá, vznikl už před mnoha lety: „Myšlenka na divadelní hru se narodila už před 13 lety, a to po přečtení knihy Od A k B a zase zpět. Od té doby se nápad trochu pozměnil a nabyl na objemu, přidala jsem více informací o samotném Warholovi. Neodbytná myšlenka inscenaci dovést do konce přetrvala a dostala reálné rozměry až po setkání s těmi správnými lidmi, kteří utvářejí představení se mnou. Budu doufat, že jsem se 13 let nemýlila.”

Součástí inscenace je projekce v pop artovém stylu, kterou vytváří Michal Kudláček, autor mnoha hudebních klipů a režisér filmu Moloch. „Vyvážit pompu doby a osobni pohled na soukromí jednoho člověka a přitom netočit film, je velká výzva. Je to křehké jako hranice mezi kýčem a uměním Campbellovy polévky“, popisuje natáčení Kudláček.

Postavu Andy Warhola si v inscenaci Od A k B a zase zpět zahraje žena. Naďa Kubínková o zkoušení říká: „Co bylo na zkoušení nejtěžší? Blázníte? Úplně všechno! Zkuste si chodit, mluvit, tvářit se jako Andy Warhol, když vůbec nevíte, jaký byl. Bude to můj Andy a moje představa o něm. Nevěřím, že neměl emoce, že byl plachý a že se soustředil jenom na svou tvorbu. Byl to blázen, ale z masa a kostí. Možná z jiné planety.“

www.divadlonajt.cz

Vstupné: 100 Kč (na místě na průkaz ISIC 50% sleva)
Ticketportal:
Facebook


 
     
   

úterý 12 / 19:00 / Divadlo 29

Nizozemsko – kolektivní individualismus

přednáška

Nizozemsko si buď zamilujete, nebo Vám přijde neskonale fádní. Jeho města Vás okouzlí svou pitoreskností nebo vystraší svou hektičností. Jeho nekonečné poldry Vás pohltí nebo k smrti unudí. Nizozemsko je svérázná země, která odjakživa sváděla svůj boj o přežití s rozbouřeným mořem. Bez něho by však nebyla tím, čím je dnes. O životě v této zemi, specifické architektuře a urbanismu s kulturním antropologem a historikem umění Miroslavem Pavlem.


Pořádá Europe Direct Pardubice ve spolupráci s Divadlem 29 v rámci festivalu nizozemské kultury Pár metrů nad mořem u příležitosti předsednictví Nizozemského království v Radě Evropské unie.

Vstup volný

Facebook

 
     
   

středa 13 / 20:00 / Divadlo 29

Tara Fuki
Martin Alaçam & Mahir Kartal (TR)

Dvě dámy, dvě violoncella, dva hlasy, hudba z pavoučích vláken. Koncert nezaměnitelných Tara Fuki s předehrou v podání dvojice tureckých hudebníků Alaçam & Kartal.

Andrea Konstankiewiczová - violoncello, zpěv, hang
Dorota Barová - violoncello, zpěv, elektronika

Na podzim roku 2000 se na české hudební scéně objevil nový fenomén, violoncellové duo Tara Fuki. Tvoří jej zpívající violoncellistky Andrea Konstankiewiczová (hrála mj. v kapele BOO nebo hudebně-taneční formaci Rale) a Dorota Barová. Ta v současné době  paralelně s Tara Fuki vystupuje s kapelami Vertigo, Baterky, s improvizačním akustickým duem Tellemarkk a také s DoMa Ensemble a Kuzmich Orchestra. Tara Fuki vydaly doposud pět autorských alb.

Hudba Tara Fuki je naprosto svébytná, své kořeny má ve společných improvizacích, které jsou postupně hlouběji propracovávány. Je to hudba křehce dynamická, výrazově velmi bohatá, obohacená o otisky různých hudebních stylů s příchutí dálek. Ve své hudbě i textech se Tara Fuki nechaly inspirovat poetikou nocí a snů, které chápou jako extrakt podvědomí. „Neboť,“ jak říká Andrea Konstankiewiczová, „to, co se v nás odehrává v noci, je úplně jiné a mnohdy i pravdivější než to, co vnímáme ve dne.“ Stejně jako sny, dokáže jejich hudba něžně hladit a konejšit, ale také bolet svou naléhavostí.
Hudební styl Tara Fuki se vymyká jakémukoli přímočarému zařazení, ale zcela jistě prahne po komunikaci s vnímavým a otevřeným posluchačem. Jejich skladby nejsou ani tak o slovu, i když velmi poetickém, jako spíše o pocitu, o atmosféře, náladě, o snaze postihnout nezachytitelný okamžik plynutí času. A o to se obě zpívající violoncellistky snaží po svém a naprosto věrohodně. Nevšední autorské písně Tara Fuki jsou většinou vystavěny na výrazném rytmickém motivu v pizzicatu, často ani neměnícím svou harmonii. Hra bez smyčce je pro duo typická a dodává jejich skladbám zvláštní, osobitou barvu. Užití melodické polštiny v převážné většině kompozic skladbám propůjčuje další kouzlo. Tara Fuki používají ale také francouzštinu, češtinu a vlastní jazyk „tarafuki“.

Martin Alaçam & Mahir Kartal (TR)

Martin Alaçam – kytara, modulární syntezátor
Mahir Kartal – duduk, elektronika

Koncert dvojice původem tureckých hudebníků Martin Alaçam & Mahir Kartal, jejichž spolupráce začala v Istanbulu, a přes Berlín se dostala do Čech. Mahir Kartal, talentovaný mladý hráč na arménský duduk a jiné dechové nástroje se sejde s čudlíky modulárního synťáku kroutícím kytaristou Martinem Alaçamem v improvizovaném koncertu. Styl hudby neurčitý, směr plavby jasný. Cíl pevnina. 

Martin Alaçam je všestraný kytarista, zpěvák a skladatel narozený v Istanbulu. Je zakládajícím členem česko-rakouského kvarteta Metamorphosis, v minulosti působil v mezinárodních skupinách Sing Sing nebo GAP. Dále spolupracoval např. s bubeníkem  Pavlem Fajtem , japonskou houslistkou Marikou Papach nebo americkým perkusistou Hearnem Gadboisem. Skládá hudbu k divadelním a tanečním představením a věnuje se improvizaci.

Koncert Tara Fuki se koná v rámci projektu Etnoconnexion za finanční podpory statutárního města Pardubice. Koncert Alaçam & Kartal pořádá Divadlo 29 v rámci projektu Electroconnexion 2016 za finanční podpory Ministerstva kultury ČR, Pardubického kraje a statutárního města Pardubice.

www.tarafuki.eu

Vstupné: 190 Kč (na místě na průkaz ISIC 50% sleva)
Ticketportal:
Facebook

 
     
   

čtvrtek 14 / 20:00 / Divadlo 29 + Klub 29

Studio HaDivadla: Laserová romance
Samčo, brat dážďoviek


Zvukově-světelná performance na motivy textu Ladislava Šerého + koncert enfant terrible slovenské hudby.

Obsazení: Marián Moštík / Samčo, brat dážďoviek / Standa Filip
Výprava: Juliana Kvíčalová
Světelná instalace: Šárka Svobodová a Jaroslav Sedlák
Hudba: Stanislav Filip
Dramaturgie: Lukáš Jiřička
Režie: Matyáš Dlab

Režisér Matyáš Dlab si jako výchozí materiál pro svůj projekt vybral Laserovou romanci - text českého spisovatele, filosofa a překladatele Ladislava Šerého. Jedná se o netradičně pojaté dílo, které se vzpírá žánrovému zařazení - je to nekauzální struktura, divoká masa, která se na vás valí, je to kritický komentář k současnosti a zároveň citlivá zpráva o osobním životě, text stojící na absolutní pochybovačnosti jako principu pojmenovávání světa kolem sebe, na odmítání jednostranných závěrů.

Nejednostrannost a umělecká pluralita je vlastní i celému tvůrčímu týmu. Marián Moštík, herec a člen skupiny Radio Ivo, a slovenský performer a hudebník Samčo, brat dažďoviek text Ladislava Šerého na scéně „osahávají“, interpretují, předkládají a „předhazují“ divákům, ale také ho „prověřují“, vytvářejí k němu autorský komentář a dekonstruují ho. Zvukový part přímo na scéně vytváří Standa Filip, český průkopník v oblasti propojování hudby a výpočetní techniky, člen hudební skupiny Ještě jsme se nedohodli. Výrazná je neobvyklá interaktivní světelná instalace Šárky Svobodové a Jaroslava Sedláka.

Představení bude uvedeno za přítomnosti autora předlohy, Ladislava Šerého.

Po představení bude mít v Klubu 29 koncert enfant terrible slovenské hudby Samčo, brat dažďoviek. Samčova rekontextualizace dětství, náboženství, lo-fi písničkářství (Pentagramček) anebo elektroniky odkrýva Samčovo vnitřní dítě, které fantaskně asociuje o zvířátkách, národnosti, politice nebo folklóru. Jeho hudba je plná field recordings, vydrancované
popkultury, východoslovenského slangu a samplů předmětů denního použití.

Samčo před pár dny získal prestižní Radio_Head Awards 2015 v kategorii experimentální hudba.

Pořádá o.s. Terra Madoda ve spolupráci s Divadlem 29 v rámci projektů Ostrovy v pohybu a Electroconnexion 2016 za finanční podpory Ministerstva kultury ČR, Pardubického kraje a statutárního města Pardubice.


Vstupné: 100 Kč
Ticketportal:
Facebook

 

 
     
    středa 20 / 19:00 / Divadlo 29

Český lev 2016 - nejlepší studentské snímky

Kolekce 5 krátkých filmů nominovaných na Českého lva (Cena Magnesia 2016) uvede nejlepší krátké snímky vzniklé na českých filmových školách v roce 2015.

Program ve 113 minutách představí dobové drama s postmoderním úšklebkem Furiant (r. Ondřej Hudeček; FAMU), čerstvě oceněné na prestižním festivalu Sundance, temnou pohádku Lesapán (r. Pavel Soukup; UMPRUM, FAMU), sevřené drama o dvou mladých potížistech Amanitas (r. Jakub Šmíd; FAMU), intimní portrét jednoho rozpadajícího se vztahu otce se synem Táta (r. Václav Huleš; UTB Zlín) a nakonec animovanou černou komedii o smrt se šťastným koncem Happy End (r. Jan Saska; FAMU).

Po projekci se plánuje debata.



Pořádá o.s. Terra Madoda ve spolupráci s Divadlem 29 a organizací iShorts v rámci projektu Filmfuse 2016 za finanční podpory statutárního města Pardubice a Ministerstva kultury ČR.


www.filmfuse.cz


Vstupné: 80 Kč

Předprodej:
 
     
   

pátek 22 / 20:00 / Divadlo 29

Ty Syčáci
Ještě jsme se nedohodli

Koncert dvou klíčových zástupců brněnské alternativní hudební scény.

Kapela Ty Syčáci vznikla v roce 2000 z iniciativy Petra Váši, jedné z nejpozoruhodnějších postav české alternativní scény (Z kopce, Ošklid). Po téměř deseti letech, kdy se Váša sólově věnoval fyzickému básnictví, experimentování s rytmem a verbálním i neverbálním jazykem, se opět vrátil k hudbě. Část svých básní zhudebnil a společně s bývalými členy brněnské skupiny Pluto baskytaristou Tomášem Fröhlichem a kytaristou Petrem Zavadilem připravili cyklus písní Máj v dubnu, který pod stejným názvem vyšel v roce 2000. Druhá deska skupiny vyšla v roce 2001 pod názvem Lék a jed. Následovala alba SSSS... (2003), Lišák je lišák (2005), retrospektivní album Bum bum bum (2007), Krása (2010), Ty Syčáci Eldorado (2013) a TYTYTY (2015).




Ještě jsme se nedohodli, jedni ze zásadních reprezentantů tzv. brněnské nové vlny, začali hrát již před více třiceti lety a způsobili tehdy značný rozruch. Nejen tím, že zhusta ignorovali byrokratické překážky, kterými si komunistický režim ponechával kontrolu nad tím, co kdo komu a jak říká, ale především velmi neobvyklým hudebním a textovým projevem. Poukazuje se na stylovou spřízněnost s muzikou amerického samorosta Cpt. Beefhearta. Zjednodušeně by se dalo prohlásit, že Ještě jsme se nedohodli geniálně využili hudebního diletantství ke zvýraznění jedinečných textů Karla Davida (také Dunaj nebo Iva Bittová), k tomu přidali vizuální vjem „okvádrovaných slušných lidí”, z vlastní dílny pocházející nástroje - na světě byla kapela, na niž nelze zapomenout!



www.tysycaci.cz www.bandzone.cz/jestejsmesenedohodli

Vstupné:200 Kč (na místě na průkaz ISIC 50% sleva)
Ticketportal
Facebook

 
     
   

čtvrtek 28 / 20:00 / Divadlo 29

Malé divadlo kjógenu : Honkawa / Student a volavka / Šimizu

3 tradiční japonské frašky kjógen uvedené v češtině.

Soubor MDK vznikl v roce 2001 z podnětu českého dramatika, režiséra a mima Huberta Krejčího, japanisty Ondřeje Hýbla a předního představitele kjótské tradiční školy Ókura mistra Šigejamy Šimeho (mimo jiné ředitele Herecké asociace her nó a kjógen). MDK se věnuje převážně studiu, realizaci a uvádění japonských frašek kjógen v českém jazyce. Jedná se o dlouholetý projekt vzájemné kulturní spolupráce mezi českými a japonskými divadelníky, podporovaný pravidelně pořádanými dílnami, v rámci nichž je vždy pod vedením japonského mistra nastudována nová hra v češtině. MDK je ojedinělým divadelním seskupením působícím za hranicemi Japonska, které se systematicky věnuje pěstování tohoto tradičního uměleckého žánru.

MDK byla letos v lednu udělena institutem divadla Nó a kjógen při Universitě Hosei cena za mimořádné výsledky v oblasti popularizace a výzkumu komedie kjógen. Tokijská Universita Hosei a tamější institut The Nogami Memorial Noh Theatre research Institute jsou naprostou špičkou v tomto oboru a MDK je první mimojaponský laureát této ceny za 26 let její historie.

Japonský kjógen představuje komickou divadelní formu, která dosáhla svého rozkvětu v polovině 14. století a v nepřerušené tradici je provozována dodnes. Kjógen (v překladu „bláznivá“ nebo „umně vyšperkovaná slova“) je odlehčující mezihrou, tradičně vkládanou mezi dvě hry vážného obřadního divadla nó, původně určeného vyšším společenským vrstvám.

Mnich, kostra a její obal (Honekawa)
Překlad, úpravy a realizace: Hubert Krejčí. Základem je verze, realizovaná Hubertem Krejčím v 80. letech

Student a volavka (nekomické vyprávění)
Divadelní adaptace čínské pohádky inspirovaná japonským divadlem nó z pera českého dramatika a režiséra Huberta Krejčího

Horský pramen (Šimizu)
Překlad Ondřej Hýbl, úprava členové MDK. Režie Šigejama Šime, Ondřej Hýbl.


Pořádá o.s. Terra Madoda ve spolupráci s Divadlem 29 v rámci projektu Ostrovy v pohybu za finanční podpory Ministerstva kultury ČR a statutárního města Pardubice.

www.kjogen.cz

Vstupné: 120 Kč
Ticketportal
Facebook

 
       
   

pátek 29 / 20:00 / Klub 29

Genot Centre Showcase:
Lišaj, Wim Dehaen, šumařˇˇˇ

showcase progresivního labelu Genot Centre

Kolektiv a vydavatelství Genot Centre znají posluchači především díky pořádání série spacích koncertů Silent_Night v pražském divadle Ponec. Kazetový label dvojice Ondřej Lasák a Wim Dehaen se však kromě ambientu a dronu zaměřuje i na tanečnější i vyhrocenější podoby současné experimentální hudby.

Lišaj
„Pokusil jsem se o vykopání tunelu mezi šumem a vlastním hlasem.“
Mikuláš Odehnal (aka Lišaj), bývalý člen projektů pime7 a LES, debutoval na Genot Centre v loňském roce s EP Szara. Na dvacetiminutové ploše předložil Lišaj nekompromisní, ale přitom intimní odpověď na to nejabstraktnější ze současné rapové hudby, když své jen těžko rozklíčovatelné texty utopil pod nánosem reverbu, plíživých beatů a mrazivých terénních nahrávek z poloostrova Hel.

Na začátku roku 2016 byl Lišaj v anketě serveru Aktuálně.cz hudebními odborníky označen za největší domácí objev letošního roku.



Wim Dehaen

Wim Dehaen je v Praze usazený belgický experimentální hudebník, chemik, vydavatel a organizátor hudebních akcí. Zatím posledním Dehaenovým oficiálním releasem (neustále nahrává novou hudbu na svůj Bandcamp) je split kazeta s Lee Chapmanem Voices & Allusions / Benidorm Hotel. Svou stranu nahrávky popisuje jako “šedivé místo, kde vás za každými dveřmi návštěvníků prosté budovy čeká jen zmar, úzkost a dozvuky vzpomínek ventilačního systému."

šumařˇˇˇ
improvizace/ pálivé jídlo a levné boty/ nezřetelost je chlupatá opona pro zásadní zvraty/ prokluz elektronického řemínku/ zpětná vazba předběžného zadržení/ valí se to tam a zase zpátky/ drone feedback delay synth a syn

www.genot.cz www.soundcloud.com/sumar-1
wimdehaen.bandcamp.com shmyzem.bandcamp.com

Pořádá Divadlo 29 v rámci projektu Electroconnexion 2016 za finanční podpory Ministerstva kultury ČR, Pardubického kraje a statutárního města Pardubice.

Vstupné:60 Kč
Ticketportal
Facebook

 
       
˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙